Известие

Collapse
No announcement yet.

Звънтене след премахване на катализатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Звънтене след премахване на катализатор

    Колеги даите идея как да си оправя звука че вече започна зверси да ме дразни.Махнах катализатора и ми сложиха резонаторно гърне уж било хубаво имало и няква бленда но след 3000 оборота дранчи като издънено жигули.Не знам ако сложа права тръба дали ще изчезне това гадно звънтене или ще стане по зле.
    Помагайте Колата е Алфа 156 1.8 TS

  • #2
    Е защо не отидеш където са ти го слагали?
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Ами казаха ми че нямалко как да стане както си е било отигинално което си е така,но като съм чувал други Алфи не дрънчат така по им е плътен звука

      Comment


      • #4
        Смени резонатора с по-дълъг.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Колега можеш ли да ми препоръчаш от каде и какъв да е и другото което е имаш ли наблюдения ако е с права тръба какъв ще е ефекта

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ivovt Покажи съобщение
            Колега можеш ли да ми препоръчаш от каде и какъв да е и другото което е имаш ли наблюдения ако е с права тръба какъв ще е ефекта
            Ефекта ще е дрънчене по 3 с права тръба
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              резонатор дълъг колкото катализатора Ф90 на гърнето. нещо такова. вътре проходно Ф55
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Значи варианта е както казва колегата "oem" да сменям резонатора а дали ще намеря подходящия е друг въпрос.И все пак някои ако може да препоръча някъкъв с които ще си реша проблема ще сам много благодарен.

                Comment


                • #9
                  Колега виж да не би проблема да ти е като в тая тема.
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EA%F2%EE%F0%E8
                  Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                  ЕГН:0103041325

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivovt Покажи съобщение
                    Значи варианта е както казва колегата "oem" да сменям резонатора а дали ще намеря подходящия е друг въпрос.И все пак някои ако може да препоръча някъкъв с които ще си реша проблема ще сам много благодарен.
                    Малко по скъпо е тва, но е по ефективно.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Колега благодаря ти за темичката много е полезна ще погледна на това място дано и при мен това да се окаже проблема.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ivovt Покажи съобщение
                        Колега благодаря ти за темичката много е полезна ще погледна на това място дано и при мен това да се окаже проблема.
                        Има решение купи си друг катализатор. Аз бях е две резонансни гърнета дрънчеше. После на мястото на катализатора сложий тръба (вътре в корпуса) и си оставих оригиналния резонатор който е след каталиатора, дрънчеше повече карах така доста време после си купих друг катализатор и приоблема се реши.
                        И аз чакам с нетърпение някой да предложи някакво разумно решение и мога да си сваля катализатора, но да не е нещо дето струва 150лв
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Ето го при мен как е. Резонатор 450x90x55. Само, че имам тръба на 55 до крайното гърне.

                          http://www.vbox7.com/play:f59c0319
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Има решение купи си друг катализатор. Аз бях е две резонансни гърнета дрънчеше. После на мястото на катализатора сложий тръба (вътре в корпуса) и си оставих оригиналния резонатор който е след каталиатора, дрънчеше повече карах така доста време после си купих друг катализатор и приоблема се реши.
                            И аз чакам с нетърпение някой да предложи някакво разумно решение и мога да си сваля катализатора, но да не е нещо дето струва 150лв
                            Какво разбираш под друг каталитатор?Нещо на старо или нов катализатор, заместител на стария?
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ето го при мен как е. Резонатор 450x90x55. Само, че имам тръба на 55 до крайното гърне.

                              http://www.vbox7.com/play:f59c0319
                              Бате тва е точно гадното звантене на 156 Явно и ти не си уцелил точната пура и гърне (краино)

                              Ето ти истинска пура!
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                              ех.. Малкото КуВе
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X